BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Sorry för sen uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga idag.
Vi vaknade sent, riktigt skönt att få sova men man blir lite stressad när klockan visar 10.00 när gluggarna åker upp.
Vi hade en härlig kväll hos Maria och Niclas igår, trevligt folk,god mat och goda drinkar. Mår förvånansvärt bra idag måste jag säga.
Cyklade hem till Jessica med Cornelia och vi satt i solen med en kopp kaffe och snackade.
Nu funderar jag på om jag ska köra till Ikea och införskaffa lite trådbackar att förvara kläder i. Tja ni vet nog vad jag har på gång vid det här laget, Cassies rum så klart. Måste bara fixa lite backart som vi kan lägga våra kläder i under renoveringen.
Hade ju önskat att regnet öste ner på sätt och vis för då hade det känts mer ok att hålla på att fixa inomhus men det tar verkligen imot nu när solen gassar ute, men å andra sidan.....vi har njutit av solen i över en vecka nu.
Ikväll blir det grillning ,Jessica kommer hit med ungarna och käkar med oss.
Tänk, måndag imorgon och man är ledig ytterligare en dag. Fy fanken vad skönt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...