BÄTTRE

Skönt , verkar som om jag kan jobba obehindrat av ryggen idag. Kan det vara så att jag än en gång blev hjälpt av spikmattan. Fan vad den är bra.
Märkte märkbart resultat av att låsningen släppte direkt efter att jag legat 15 minuter men ville inte heller ropa hej innan jag visste.
Men nog tusan känns det bättre idag.
Idag är det inte många pauser ( som vanligt )och hur vi ska få ihop kvällen vet jag inte. Lasse har spelning i Höganäs och sticker direkt efter jobb och jag håller på till kl.19.00, frågan är kommer ungarna att få mat :-)
Så klart dom kommer att få ( bäst att tillägga det så man inte blir anmäld för försummelse ) det får bli nått snabbt och lätt som Cassie kanske kan fixa eller jag på min lilla kvartsrast ikväll.
OKEJ, dax igen nu kom kunden.
Hej då

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...