BESLUTSÅNGEST

Cassie har inte fått fler prickar, peppar peppar ta i trä. Frågar men henne hur hon mår så blir svaret -BRA.
Så klart det är det svaret man får ifrån henne, annars vet hon ju att det inte blir någon resa kanske.
Nä, det verkar lovande än så länge och jag håller alla tummar jag kan att det inte blir värre och att Cornelia inte får det innan vi åker.
VILL ju iväg nu.
Jag själv har lite beslutsångest. Kan inte bestämma mig för om jag ska lägga mig i solariet och koppla av lite och bygga på lite färg på min vita lekamen eller ska jag ställa mig på "hästen" och trampa lite eller ska jag ta ett glas vin???
Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...