FREDAG = LEDIG....

NOT!!!!
Nä, den här fredagen är ingen ledig dag. Full hus från 8.15 till kl.13.00.
Sen är det alla ärenden ,dom vanliga fredagsbestyren som ska göras som vanligt.
Får väl så småningom börja gräva fram lite sommarkläder till oss och lägga fram för nu är det NÄRA.
Nu vill jag verkligen också att min slemmiga hosta ska försvinna, är förbannat trött på den nu.
Vad händer mer för kul idag utöver mitt jobb?! Jo jag ska hem till Jessica ikväll, vet inte när jag såg henne sist, flera veckor sen kanske tom en månad sen sist.
Fan ,jag hinner inte med mina kompisar. Efter sommaren får jag nog ta mig en funderare på allvar hur jag ska lägga upp mitt jobb. Jag hinner aldrig göra något för mig själv. Jo, jag går på zumban på måndagarna men jag jobbar också fram in i det sista så jag får slänga mig i mina träningskläder ,hoppa över middagen och iväg.
Så ska mam väl inte hålla på?! Ska man inte ha tid till nått annat än jobb??
JO det är ju det man ska, så som sagt jag får ta och tänka till.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...