GRUS

Gäsp....tror ni att jag är trött eller. Gick och la mig tidigt igår ( kl.22.00 ) ,läste, släckte ,fick sms!!!!
Cilla som var nervös att jag skulle glömma lägga ut en nyckel till henne. Hon hade läst på bloggen att jag skulle köra till Kastrup. Svarade att det var lugnt att jag var hemma innan 06 igen.
- Oj skrev hon ,gå och lägg dig så du orkar.
-Ligger redan svarade jag och sen tystnade telefonen.
Jag hade ju ställt väckarklockan på telefonen och därför hade jag den sidan om mig.
Cilla, det är lugnt. Jag hade inte hunnit somna.
Det hade jag däremot när nästa sms kom klockan 23.35.
Då var det Patricia som avbokade sin behandling idag på morgonen.
Suck, försökte somna och det visade sig vara hopplöst, jag hade ju fått en micro sömn. Tittade på klockan då och då och när klockan var strax över ett då nästan jag dog och tänkte -va f-n jag ska upp om 1 1/2 timme men sen någon gång därefter somnade jag.
Tur man har en lugn och skön melodi att vakna till på mobilen annars hade jag nog kastat ut telefonen genom fönstret när den ringde.
Upp, sate på kaffe, väckte Cassie, drack en snabb kopp medan hon klädde sig, hämtade mormor och morfar och körde till Kastrup, kram hej då och trevlig resa, körde hem igen.
Blåste som fasiken på bron, obehagligt. Var hemma igen klockan 05, hoppade av kläderna ,i pyjamasen och dönade i säng......
bara precis för att inte kunna somna IGEN.
Stöön. Jäkla tur Patricia avbokade sin tid för jag ser ut som en zombie nu:-)
Nästa kund kommer inte förrän klockan 11.30 så jag kan ta det lugnt nu ett tag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...