HÄR ÄR JAG...

Inte mycket man hinner idag inte. Men nu måste jag ha en kopp kaffe innan nästa kund igen och helst skulle jag hunnit till posten också idag innan dom stänger, för dom har väl knappast öppet efter klockan 20.00 väl.
Det går i ett så en semester är minsann välbehövd, det värsta är att min rygg är ca 3 mm ifrån att bli till ett ryggskott OCH det har jag INTE tid att få.
Gjorde en fel belastning när jag masserade en kund och kände hur det högg tag i mellan två kotor nere i länden, ajajaja.
Skit rädd att det ska låsa sig för vem ska då ta alla kunder som jag måste avboka och inte få in igen.....
Nä kaffet ,jobb och sen springa till Cornelias skola där det är samtal, hämta Lasse på Berga och hem och jobba till klockan halv åtta.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...