HOME AGAIN

Nu har jag och Cornelia vinglat hem från Jessica. Jag menar alltså då vinglat hem av blåsten ute ( nja ok lite vin också för min del )
Var såååå kul att träffa Jess och prata lite med henne om allt möjligt. Länge sen sist. Kom hem till Lasse och Herrbjörn ( grannen )som satt och ljög i soffan. Efter att jag hostat och snörvlat ett tag sa Herrbjörn att han skulle hämta nått som var bra för förkylningen. Sagt och gjort han kom in med en " påse pulver " (?!)som jag skulle blanda i varmt vatten....
Gjort. Fattar ni, det smakar kattpiss. Fy fan vad äckligt och gu nåde honom om det inte hjälper. Här tvingar jag mig att dricka kattpiss så jag hoppas att det gör susen, för det var vad han lovade mig.
Vi får se.....vi får se !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...