OMBYTTA

Nu har jag fått iordning i vårt provisoriska sovrum. Jag och Cassie var ut en runda till IKEA, fyllde på med lådor till vår provisoriska garderob. Köpte nya bäddmadrasser till oss, en liten hylla och annat smått och gått.
Plötsligt i all om möblering så fick även gästrummet sig ett ordentligt uppsving och Lasse sa - Men varför flyttade inte vi ner här ?
Tja, det hade jag ju överhuvudtaget inte en tanke på att vi kunde gjort.
Nåja, kompact living kör vi med nu istället. Tryck in så mycket som möjligt på så lite yta som möjligt :-)
Jag är iallafall nöjd med resultatet och tror att det kommer att funka skitbra.
Tänkte ut och sätta mig i solstolen ett tag nu och sova någon timme innan jag börjar att flytta över kläderna från den ena garderoben till den provisoriska.
Sen kan rivningen komma igång precis när som helst och det är skönt att rummet är tomt så man kan ta det pö om pö.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...