STÖLDBENÄGEN

Där ser man, vilken tur att vi tog en extra försäkring på Cassies nya mobil, för nu är den stulen. Man blir ju bara så jävla förbannad och så klart var Cassie hysteriskt ledsen över detta. Kompisarna laddade hem en app till deras Iphone telefoner som gör att man kan spåra försvunna telefoner. Detta funkade ända till Slåttergatan men där fanns den inte. Jag misstänker att det var då som vår spärr på telefonen slog till och all kontakt och funktion i Cassies telefon försvann.
Lycka till säger jag bara till personen som tagit den, det ända som är värdefullt nu är skalet på telefonen.
Hela lediga tiden har gått åt att prata med polisen, spärra telefonen och nu sitter jag och väntar på försäkringsbolaget, hoppas dom hinner svara innan jag börjar jobba.
Suck, har man inte att göra så får man.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...