VÄNTAN

Vi väntar på att Cassie ska komma hem. Vi väntar på att telefonen ska ringa och mina föräldrar ska säga - Nu är vi på båten.
Stackars dom, dom har varit på resande fot sen klockan tolv eller nått och när vi pratade med dom för snart en timme sen så satt dom på tåget mot Köpenhamn.
Fy fanken vad trötta dom måste vara nu. Tänk att det ska vara så lång resa för ett så kort avstånd.
Cornelia vägrar att lägga sig för hon saknar sin syster så mycket, frågan är bara hur pigg är Cassie för att vara mottaglig för all Cornelias kärlek när hon kommer hem. Stackarn har prov i skolan imorgon också.
Cassie sa iof att hon kunde allt till provet innan hon åkte så vi får hoppas på det.
Zumban för min del ikväll fick jag tyvärr ställa in pga av min jäkla hosta.
Man får ju för tusan snart hemorrojder på köpet :-(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...