AMERIKA

Måste komma ihåg att ringa Lisa och Seth i Los Angeles idag. Lovade ringa dom för ett par helger sen , glömde det. Lovade via facebook i onsdags att jag skulle ringa dom igår, glömde det.
Nu har jag skrivit en stor kom-ihåglapp att jag ska ringa dom i eftermiddag/ kväll.
Lisa och Seth är dom som jag var aupair för i Los Angeles för 21 år sen. Helt otroligt, 21 år sen och vi har fortfarande kontakt och nu kommer dom till Helsingborg för andra gången i juli/ augusti för att hälsa på oss. Senast vi såg dom är nog 4 år sen sist, då vi åkte in till L.A och bodde hos dom i en månad. Längtar massor efter dom.
NU måste jag bara komma ihåg att ringa dom

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...