HALVDAGS KURS

Förberett dagens bambumassage. Väckt Cornelia och ska försöka sätta fart på henne så hon iallafall är nästan klar innan mina kursdeltagare kommer.
Lars har spelning ikväll och är iväg och sätter upp instrumenten i Höganäs folkpark.
Undras om jag kan få till en bambumassage på mig, hade ju varit kanon om någon av tjejerna kunde behandla mig :-), kan bara hoppas på att tiden räcker till.
Cornelia ska på kalas idag på Sofiero slott och vädret ser ut till att hålla sig fuktfritt iallafall så regn munderingen verkar kunna slopas.
Nä nu får jag sätta fart, om tjugo minuter ska det bli kurs av igen. Himla roligt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...