KANSKE LITE MER ÄN SÅ.....

Nja, det var kanske inte bara till att få den rak garderoben och sen på med skjutdörrarna som jag skrev i tidigare inlägg. Liiiiiite krångligare än så var det faktiskt men nu är skenorna på plats och jag har insett att jag måste bygga ihop skjutdörrarna själv också. Varför tog vi nu inte hela dörrar? Nä, istället valde vi spegeldörrar som är rena rama legot för att få ihop.
Suck! Hade tur att mina kära föräldrar kom och hjälpte mig att få garderoben rak iallafall.
- Nä, nu ska vi gå hem , hann min far säga säkert fyra gånger medans han fortsatte att skruva, borra och mecka. Jag hjälpte till så gått jag kunde när jag slutat jobba.
Fortsättning följer på det bygget :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...