LAPPNING

Äntligen är Cassies rum klart för inflyttning tack vare min käre fars arbete idag. Han hjälpte mig igen, denna gången med taklisterna. Nu ska jag bara lappa lite i hörnorna, fylla i lite färg städa upp ordentligt och sen är det inflyttning för Cassie. Garderob fattas men jag tror att vi först möblerar lite för att se hur vi ska sätta garderoben. Ska det bli en hel eller en halv skjutdörrsgarderob?
Det återstår att se. Sen blir nästa projekt att Cornelia ska få Cassies rum, så nu ska det rivas ut och fixas iordning. Men först ska jag ha lite kväll.
Tack far för att du kunnat hjälpa mig trots att du har dåligt med tid.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...