MORSDAGS MIDDAG

Pysslat hela dagen på Cornelias rum. Satt upp avjämningstapet, målat taket, målat en vägg ( mest för att se om den är jämn efter min spackling ) Nu ska jag iväg och handla lite innan vi ska hem till mina föräldrar och äta middag, synd att det inte är varmt annars hade det blivit ett bad också kanske. Cassie mår inte alls bra idag, legat i sängen hela dagen och har jätteont i magen.
Mensvärk ?! Hon brukar aldrig känna av den där veckan men idag har hon varit riktigt kass.
Hon har tom kräkts av smärta stackarn. Vetekudde på magen och panodil är vad hon tyar med idag. Hoppas det är en tillfällighet och att hon inte ska behöva lida såhär hädanefter.
Nu kallar affären på mig.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...