OLYCKA V.S MELODIFESTIVALEN

Hörde ett vrål och hysteriskt gråt uppifrån. Cornelia hade ramlat in i Cassies sänggavel och slagit i munnen/ tänderna madrassens beklädda bräda. Cornelia höll sig för munnen och blodet sprutade. Cornelia grät hysteriskt så hon fick knappt luft. Fläskläppen kom med en ända gång och plötsligt kom hon på att hon inte ville gå till skolan. Men du ska inte i skolan imorgon sa jag samtidigt som jag sprang för att hämta is. -Men jag vill inte gå till skolan med en fläskläpp skrek hon.
Efter ett tag när hon lugnat sig och det slutat blöda och en glass som svalkade det onda kändes det genast mycket bättre.
Nu har lugnet åter igen lagt sig i huset och vi börjar ladda för melodifestivalen.
Hur tror ni det går för sverige?
Jag tror nog tyvärr att det inte kommer att gå särskilt bra för Erik Saade ( har jag halva sverige emot mig nu?)
Klart jag håller tummarna för honom MEN jag tror ändå inte att det räcker.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...