PLANERAR

Sitter och slappar. Farligt att sätta sig ner i soffan men jag kan ju skylla på att jag planerar byggprojektet eller kanske bambukurserna :-)
Inget av detta är det jag gör men något jag borde göra.
Skulle vilja att det var fredag ( vilket det är snart ) så man var ledig och kunde komma igång med projekt Cornelias rum. Borde också gå igenom den kinesiska kulmassagen . Jaja, jag vet vad ni tänker nu....massera kulor?! Då vill jag förtydliga att det inte handlar om sådan kulmassage ( hahah ) utan att ge massage med lätta silverkulor som har ett klingande ljud beroende på ens rörelser i massagen över hela kroppen.
Avslappnande och lugnande ska det tydligen vara.

1 kommentar:

Ethel sa...

Spännande med en ny massage. jag finns om du behöver prova:)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...