RÖRANDE RÖRA

Hemma igen efter en god middag och ett glas vin hos Jessica med barnen.
Tillbaka hem till röran, herre gu vad det ser ut överallt. Här är så jäkla skitigt men NÄR ska jag hinna städa då? Det går verkligen inte att bara ta lite här och där utan det krävs en riktigt rejäl städning, från golv till tak.
Får vänta tills Cassies rum är klart men jag ska ju erkänna att trots att dammsugaren står framme och jag dammsuger VARJE dag så syns det absolut inte. Sånt får jag panik på, men jag intalar mig själv med att jag inte hinner det OCKSÅ.
I morgon när jag har paus mellan kunderna så tänkte jag slänga ut golvet.
Sen hoppas jag att jag kan få lite hjälp av min far att lägga in nytt golv, sätta golvlister, dörrlister och taklister. Jag kan men det känns tryggare att ha en som kan sidan om sig + att det går ju så mycket snabbare.
Nu soffläget igen :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...