STÖÖÖÖÖÖN

Min kära mor kom strax efter klockan 13.00 idag och vi satte igång att skruva ihop dörrarna till garderoben Vilket jäkla slaveri. IKEA kunde ju ha märkt ut alla femtioelva olika delarna lite bättre. Vi slet och drog så svetten lackade och snurrade runt på dom tunga åbäke till dörrar för att få allt på plats ( och ändå blev det fel :-( )
Far min kom in som förstärkning vid fyra tiden då det var dax att lyfta dom astunga dörrarna på plats och då började problemen. Suck. Jag gick ner i källaren och jobbade och när jag var klar vid 19 tiden höll mor och far fortfarande på ..
Det blev helt enkelt inte rätt MEN skam den som ger sig och till slut var allt på plats, det gick att förflytta dörrarna utan att dom tog i någonstans Tjoho. Sju timmar tog det projektet och tre hjärnor att klura ut hur det skulle vara.
Nu är jag värd lite vin.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...