WOW ÄNTLIGEN

Jag har haft helt abstinens besvär idag. Blogger har nämligen varit nerlagt mer eller mindre hela dagen och det har inte gått att blogga. Snacka om att vara beroende.
Idag har det varit fullt ös, medvetslös . Sitta i telefon kö till försäkringskassan och bli deprimerad av rösten som säger
- Du har nu plats nummer 127 i kön. Ja men jippi gissa hur lång tid det tog :-(
Fick psykbryt då klockan tickade på och jag skulle ut till Kate klockan ett. Fick skicka ett sms till henne - kommer så fort jag kan, sitter i telefon kö. Slutligen kom jag fram, fick rett ut mitt ärende ( förhoppningsvis )och slängde mig i bilen till Kate, bara tjugo minuter försenad.
På vägen ut till Billesholm tänkte jag att jag lika bra kunde ringa Försäkringsbolaget när jag ändå bara körde bil. Sagt och gjort....- Du har nu plats nummer 88 i kö. Precis när jag svängde in på Kates gata kom jag fram och fick ut rätt ännu ett ärende efter 20 minuter i kö.
Kunde knappt koppla av hos Kate, hade tretusen saker jag var tvungen att hinna med till. Åt gott och satt och pratade med mina kolleger i ett par timmar sen var det till att rusa iväg igen, hämta fruktlådan på Lasses jobb innan han skulle hem, slänga av frukten hemma , ringa in Cornelia som var hos grannen, ner till stan handla present till Tilde, hämta Cassie hos frissan, hemigen, starta torktumlaren, bytte Popcorna bajslåda, in i bilen igen med Cassie som nu skulle på party hos Sanna. Av med alla grejor, hejdå till Cassie, hem igen ......nu är jag sönder stressad och medvetslös. Suck, tittar samtidigt på skiten som far omkring och undrar när fan ska jag hinna????

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...