ZUMBA

Svettigt som tusan var det idag på Zumban. Det var Sabina nr 2 som höll i dansen idag och hon körde som f-n. Mycket roligt pass med riktigt bra musik.
Duschade och fick slänga mig på spikmattan ett litet tag för att lea upp ryggen.
Garderoben har kommit, jag hade lite tur för dom kom och lämna de den en kvart innan jag skulle börja jobba, kanon.
Nu ligger den i stora platta paket i hallen och jag undrar hur lång tid det kommer att ta innan den är på plats :-(
Cornelia vill ju inget hellre än att jag ska börja på hennes rum också, men vi måste göra av med Cassies övriga grejor någonstanns först, SEN när rummet är helt tomt så börjar jag på nästa projekt.
Först garderoben........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...