DET GÅR SNABBT

Shit vad han är snabb och effektiv killen som är och jobbar här. Nu lägger han det nya golvet. Måste fixa golvlister plötsligt, jag som trodde detta skulle ta tid. Åh nej inte alls, det går skitsnabbt. När jag kom upp från jobbet så sa han, du kan tömma garderoben i din dotters rum tills imorgon så flyttar jag in den då.
Tömma garderoben, flytta in den men hallå stopp och belägg var fanken ska jag göra av allt det då? Resultatet har blivit att hela Cornelias säng är full med kläder och hela allrummet fyllt med leksaker och vi ska ha midsommarfest på fredag, jo men tjena mittbena!
Kanske skulle be gästerna komma kvällen innan och städa till oss. Hahahah.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...