DET KÄNNS

Fotsulorna brinner fortfarande efter gårdagens springande på Bakken. Knäna värker( hahah )och man kan ju påstå att det känns i kroppen. Fördelen med Bakken igår var ju att det inte fanns så mycket folk där så man kunde ju åka en karusell och springa runt för att hoppa på den / dom direkt igen, så en del springande blev det ju. Nåja, ny dag som innefattar en del jobb.
Just nu är huset tyst och lugnt , Cassie och Cornelia sover som stockar ( hade jag också gjort ) och jag sitter här med mitt kaffe ett tag till innan det är dax att gå ner och tända upp på jobbet.
Jag kan höra Cornelias timmerstockar ända ner till köket ( okej, vi har öppen planlösning i huset men ändå ).
Nä, nu får jag gå ner och förbereda bambumassagen som min dag ska börja med :-).

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...