MÅLAT

Nu har jag målat över allt kladd. Kul för ungarna att kladda lite .....mindre kul för mig :-(
upptäckte ju att när jag skulle måla över allt kladd med vit färg så hade ju det som dom skrivit torkat.....vilket resulterade i att den jämna fina väggen som jag spaklat tidigare nu plötsligt var ojämn och dan igen, snyft pga att dom använt för mycket färg, snyft.
Skiter i det nu, får se hur det ser ut imorgon.
Imorgon tänkte jag dra över målarrollern i taket och vita väggarna igen. Hoppas att tapeten kommer imorgon till fondväggen :-)
Måste ju berätta hur jäkla överraskad jag blev när jag kom upp från jobbet inställd på att montera ihop garderobsdörrarna......
Adrian hade monterat dörrarna själv samt satt på dom, där stod jag som ett frågetecken och sa- Men det skulle ju jag göra. Han tittade lite förvånat på mig som om han trodde han gjort något fel ända tills han såg mitt stora leende som gick från öra till öra.
Tjoho, jag slapp kalla in garderobsmontörerna ( jag och min mor samt min far ). Helt otroligt vad jag blev lycklig ( för så lite ).

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...