NU ÄR JAG FÖRBANNAD,RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD

- Mamma någon har snott mina tior sa Cassie . Till saken hör att hon har en stor burk med tior på sitt rum.
-Va, sa jag. Hur vet du det?
- Burken hade nollställt sig ( på locket sitter det en räknare som räknar alla tior när du stoppar in pengen ) och jag stoppade i pengarna på nytt och det fattas 700 kronor,sa Cassie.
Men vad i helvete är nu det då? SNOR Cassies kompisar pengar från henne? Här öppnar man upp sitt hem för ungdomarna och så har dom mage till att komma hit och ta pengar.
Visst,visst korkat att ha en sådan burk framme så klart MEN ska hon inte kunna lita på sina bästa kompisar?
Jag tycker det är jävligt fräckt gjort och den personen som känner sig skyldig och har tagit dom får gärna lämna tillbaka pengarna.
Det är pengar som Cassie har sparat under väldigt lång tid och DU borde skämmas.
Det är inte så många personer som varit här och någon av dom är skyldig.
Oerhört taskigt och fräckt, jag blir så jävla förbannad.
Fy fan för sådana människor.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...