SMÅRUNDOR

Idag kan man ju inte bara sitta och deppa över vädret, funderade ett kort tag på om jag skulle gå in och jobba lite men den tanken slog jag bort igen ganska snabbt.
Bestämt oss för att köra ut till Ekeby möbelaffär för att kolla på sängbord och sen kör vi ut till Evas strutsfarm i Munka Ljungby för att inhandla lite strutskött, mums.
Det är dagens planer hitintills sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.
Jag håller på att kolla restresor också, man vill ju bara fly det svenska sommarvädret eh...jag menar höstvädret. Kanske man skulle ta och packa bilen och bara ta och köra neråt i Europa någonstans ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...