TVÅ TIMMAR SENARE

Hej och god förmiddag på er. Vaknade strax innan klockan 8, morgonkaffe och tidningen. Nu två timmar senare har jag målat rummets väggar ännu en gång, taket är målat, garderoben avtorkad och jag känner mig riktigt nöjd :-).
Hoppas att tapeten kommer idag så vi kan få upp den också.
Ska ge mig på att städa jobbet ordentligt också för på lördag och söndag ska jag hålla kurs i Bambumassage. Spännande!
Kanske jag hinner ut en tur till IKEA också för att köpa inredning till garderoben. Är ju skönt nu när det snart är klart att få sova i ett eget sovrum istället för att dela rum med pysselrummet.
Trångt har det varit men samtidigt ganska mysigt. Jag har sovit riktigt bra i det rummet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...