BLIXTAR OCH DUNDER

Holly shit vilket åskväder man vaknade till strax efter kl.06. Man visste ju inte om blixten kom innan eller efter . Det small och blixtrade hela tiden och så länge. I över en och en halv timme har det hållt på. Var ju lika bra att gå upp. Läskigt!
Nu har det avtagit lagom till Lars ska cykla till jobb, han har jouren idag.
Cassie vaknade av vädret också men Cornelia och även amerikanarna har sovit sig igenom det, hur i hela fridens namn dom nu kan göra det.
Idag ska jag passa Jessicas tjejer, vi ska till Tropikariet med Lisa och Seth idag på fm, sen får vi se vad som händer.
Jag tror dom bägge kommer till att få en chock idag också när deras tidigare aupair tjej Eva och hennes barn kommer hit. Dom har ingen aning om detta och när dom frågade mig om jag hade kontakt med henne så sa jag nej.
Jag tror verkligen att dom kommer till att smälla av och jag är övertygad om att Lisa kommer till att börja gråta, det gjorde hon när hon såg mig :-)
Med deras besök så innebär det att vi har 13 personer till middag ikväll och fem övernattande gäster. Tur vi har ett STORT hus.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...