CYKELTUR

Blev mycket förvånad då jag frågade tjejerna om vi skulle cykla till Brunnen och köpa bröd och jag fick svaret JA .
Kanske inte förvånad över att Cornelia ville MEN Cassie ????
Nåja det var ju trevligt att man fick ut henne också ( Cassie då alltså ). Sagt och gjort vi cyklade till Brunnen och på vägen hem tog vi en extra lång omväg , Cassie cyklade först och bestämde vägen. Resulterade i att vi precis kommit hem efter en cykletur på 40 minuter.
Vart vi cyklade.....?? Lite hit och lite dit utan någon plan alls. Fasiken ,jag måste köpa en ny cykel. Jag cyklar runt på min farmors gamla cykel ,helt okej om det inte vore för att den lät så jäkligt och var så trögtrampad. Shit man blir ju helt slut i uppförsbackarna.
Kan ju inte vara konditionen eller hur.!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...