FÖRSTA AVKLARAD

Veckans första kund avklarad, strax kommer nummer två men jag hinner med en snabb kopp kaffe innan. Idag är det simskola för Cornelia också, var när jag hade glömt bort det :-)
Simskola och sen hem och jobba lite igen. Ganska intensiv vecka men det är tack vare att jag bara jobbar tom onsdag sen kommer ju Lisa och Seth från Los Angeles och hälsar på så då har jag tagit fritt, vill ju njuta av att ha dom här dom få dagarna och inte tänkte jag jobba bort dom dagarna då, åhnej. Fördelen med att vara egen företagare ,ja visst men jag MÅSTE ju trycka in alla kunderna på färre dagar så det är som sagt intensivt.
Nä, nu har jag inte tid att sitta här , kaffet väntar och strax min kund också.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...