GODMORGON

Har lämnat Cornelia på skolan, hade först tänkt köra , det ös regnade ute. Regnet slutade snabbt igen och vi beslöt oss för att gå till skolan istället. Tog på mig min munkjacka men ändrade mig och tog regnjackan och det var ju en jäkla tur det för vi han inte mer än komma ner på gatan förrän himlen öppnade sig igen. Ganska blött om man säger som så.
Lisa och Seth sover än, idag har jag tänkt åka ner med dom till stan ,gå från söder och ner genom Bruksgatan, Kullagatan, Norra Hamnen och ut mot Fria bad, dvs om det slutar regna. Tar en lunch i stan innan vi åker hemåt igen. Vid 17.00 tiden går vi hem till Jessica, Lisa och Seth är nyfikna på hur hon bor och hur hon har det nu för tiden. Tycker att det är bättre att Jessica berättar det för dom själv.
Nu ska jag starta en maskin tvätt åt Lisa och Seth, deras tvättberg var gigantiskt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...