HEMMA IGEN

Två timmar går fort när man har kul. Började med att äta hamburgare och korv med bröd. Sen hade Cassie och Anna en lek som gick ut på att barnen stod runt poolen och fick frågor. Den som svarade fel fick hoppa i och den som svarade rätt fick välja ut nån som skulle hoppa i poolen. Till slut var alla i och det badades för fullt. Efter 1 timmes bad började barnen frysa och gick upp, det serverades glasstårta i lusthuset. Plötsligt var det dax att klä om och få godispåse och ballong med sig hem.
Städade undan och inte ett spår att det varit kalas ( tror jag ) .
Nu slappas det framför TV , Cornelia, Philippa, Cassie och Cornelia kollar på nån film.
Lasse ska på fotboll och jag har lovat att vaxa lite, ögonbryn och bröst...funderar på om jag ska göra det plågosamt eller effektivt hahahah. Grannens bror ska komma så jag får väl se vilket humör jag är på hahahah.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...