NACKSPÄRR

Vilken tur jag ska till Lena idag, min nacke är helt fucked up. Går knappt att vrida på huvudet och det känns som om jag inte orkar hålla upp huvudet. Måste investera i en ny kudde. Hoppas att Lena kan trixa loss skiten.
Först ska jag jobba några timmar iallafall.
Min cykel är ihopmonterad , ska försöka hinna med att hämta den också, hrm. Vet inte riktigt när bara.
Imorgon kommer min kära familj från L.A , försöker planera in lite saker att göra med dom. Ven var en tanke jag hade , ta båten över, cykla lite och ha en picknic korg med. Eller bara strosa i stan, ta båten till Helsingör. Stugan blir det också en runda, tror aldrig dom upplevt en sådan tystnad som det är där uppe, plocka svamp och göra någon god soppa eller svampmacka till dom.
Ja vi får helt enkelt se vad dom orkar med.
Nu är det iallafall dax för barnen att vakna till liv, skolan kallar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...