NU TROR JAG MINA ÖRON TRILLAR AV

Fick höra ett bekräftande idag som jag misstänkt ett tag.
Jag har ju sen tidigare hört att det förekom Bambumassage på ett av Helsingborgs mer kända spa Njuta. Jag var ju något förbryllad över detta då jag inte utbildat någon där.
Idag fick jag då höra hur det låg till av en tjej som jobbar där.
Då är det som så att en av dom anställde på Njuta varit hos mig på EN behandling av bambumassage. Sen har då ägaren ( inga namn nämnda ) sagt till denna tjejen att HON ska utbilda hans personal i Bambumassage.
Materialet har han mest troligast köpt in av Cia och jag vill lova att det är svart eftersom Cia inte har agenturen längre och mest troligast har han köpt upp det lagret hon blev sittande med när hon blev avstängd pga misskötsel.
Skrämmande, så nu utbildas personalen på NJUTA och säkerligen ELECTAs personal också av en tjej som varit hos mig och fått EN behandling.
Fattar ni hur fel det kan bli! Helt otroligt !
Jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det enl .Lina som jag haft ett långt samtal med idag.
Jag kan bara tycka väldigt synd om alla dom kunderna som bokar tid till Bambumassage på dessa ställen, dom skulle bara veta hur det gått till och hur dom lärt sig det.
Skrämmande ....
Ägaren ringde ju mig för ett tag sen och ville köpa material men jag nekade att sälja utan att dom fick utbildning , vilket jag själv tycker är en självklarhet att man ska ha utbildning i det man ska jobba med. Men andra kan gå över lik för att komma fram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, för jäv... Jag kan jo gå på en behandling och bli skitforbannad via HD och be om et papper på godkänd utbild ref. at de har sabbat min rygg ..hehe.. så är den saken död både på njuta och elektra....i business är alt lov... det har du lärd nu på gött och ondt..

Maria sa...

Otroligt!
Att de sätter sin salongs rykte på spel, med att INTE ha rätt utbildad personal ?!?

Ska jag ringa och boka och be om utbildningsbevis?

Tina sa...

Ja visst är det otroligt. Tänk och komma dit ,lägga dig på bänken , betala dyrt och så få en behandling som dom inte ens har utbildning i. Helt jävla otroligt!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...