ROBINSON

Då har man gjort klart veckans första dag. Ganska smärtfritt. Kvällen kommer att inledas med Robinson och avslutas med Hollywoodfruar.
Lovat Cornelia att hon och jag ska mysa tillsammans i soffan och titta på iallafall början på Robinson. Själv får man se om man fastnar för säsongens program, det krävs att det är spänning och tuffa tag för att jag ska tycka det är kul, annars kan det kvitta. Däremot är jag en Hollywoodfrus fan. Ett program som är skittöntigt och jag kan inte motstå att tycka fruarna är patetiska men ändå så intressanta. Kluvna känslor inför det programmet men ändå nått som jag bara MÅSTE se :-)
Nu hoppar vi i mysstället och bänkar oss framför TV´n.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm jag vet det som är värre... en Alnarpsfru......;)

Anonym sa...

tuffa tag kan man ju inte beskylla hollywood fruar för...

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...