BÄTTRE O BÄTTRE DAG FÖR DAG....

Idag känner jag att energin i kroppen är tillbaka. Eller jag förstod det iallafall när jag städat av övervåningen och köket utan att bli andfådd eller hosta ihjäl mig. Skönt, det går på rätt håll.
Sen har jag blivit väldigt glad idag också , först ringde en kund till mig som var här i början av veckan och berättade att han sovit mycket bättre sen han varit hos mig i måndags och fått zonterapi. Han berättade också i telefonen för mig att hans fru gått bort för fem veckor sen och att han inte sovit sen dess men att han nu känt en märkbar skillnad i sin kropp och framför allt sömnen. Då mår man bra när man verkligen har hjälpt någon och det uppskattas. Sen bara ett kort tag efter så ringde det på ytterdörren.
Öppnade och där står det en tjej som också fått behandling av mig för många månader sen mot barnlöshet.
Det första jag ser är hennes stora runda mage :-). Jag får en bamsekram av henne och hon säger - Jag har tänkt så många gånger på dig sa hon och bara kände för att köra förbi så du kunde få se min mage.
I december är det dax för henne att föda. Efter många sorgliga graviditeter lyckades vi tillslut med behandlingen och det var en fantastisk känsla att se henne sprudlande glad och med en stor mage. Lyckan är total för min del idag. Inser att hur trött man än kan vara ibland på sitt jobb så ger det en samtidigt en fantastisk lycka. Helt underbart!

1 kommentar:

Maria sa...

Fantastiskt! Man får ju tårar i ögonen...

Och här sitter man på ett kontor, när man kan göra en sån insats för sina medmänniskor som DU...

Kram och go helg! Vi ses på söndag, kanske ska jag köra er till kyrkan...hihi

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...