DAGEN

Började dagen med frukost tillsammans med Patricia och hennes väninnor på Expresso i Norra Hamnen. Patricia var hemma på en blixtvisit och ska flyga hem till Mallorca imorgon igen. Hon ville passa på att träffa alla kompisar och därför blev det frukost ihop idag. Var skitkul att träffa henne och dom andra tjejerna. Solen skiner på Mallis för Patricia var så klart svart som en neger jämfört med oss vita scandinavier från nordpolen. Därefter var jag på banken, posten och ut en runda till Familia för att hitta nått nytt snyggt att ha på sig imorgon. Hittade ingenting kul alls, usch vad trista kläder. Blev lite makeup istället och så får jag väl leta fram nån gammal trasa i garderoben. Efter det så han jag till systemet och en runda inom Coop. Hemma nu för att slänga i mig en kopp kaffe innan jag ska hämta Cornelia från skolan. Tempo skulle jag vilja kalla det.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...