GLÖMSK

Kom hemfrån Jessica och Larsberättade om middagsplanerna. -Låter kanon sa jag och fortsatte med vad jag nu än höll på med. Efter ett bra tag DÅ plötsligt slår det mig.... att vi är hembjudna till mina föräldrar på kvällsmat ikväll.
Hur glömsk är man inte då? Pratade ju om detta med mina föräldrar i fredags och jag hade redan lyckats glömma det, är man disträ då eller?
Fick erkänna min glömska för Lars och berätta först då att vi var bortbjudna ikväll.
Ja,ja man kan ju inte ha allt i huvudet eller hur, jag kom iallafall ihåg det I TID.
Jag han att berättade innan han cyklade iväg till fotbollsmatchen :-)
Hade ju varit snyggt om jag kom på det mitt i vår matlagning .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...