GODMORGON VÄRLDEN

Ja, jag säger godmorgon först nu trots att jag varit uppe ett bra tag. Gick upp i ottan, dels för att jag vaknade när Lars gick upp och dels för att jag faktiskt skulle upp ( fast inte så tidigt ) för att köra Lars och Steffo till Allerum där dom har bordtennismatch idag. Jag behövde bilen och eftersom ingen annan kunde köra ut till Allerum så fick det bli min lott.
Ska köra Cornelia , Maja, Malin och Cassie ner på bio i eftermiddag och sen får jag mest troligast hämta Lasse och Steffo i Allerum igen efter det.
Jag är från det ena till det andra så jäkla trött, gick och la mig strax efter kl. 22 igår ( normalt en fredag, not )
somnade till ganska snabbt men vaknade till igen både en och två gånger.
Suck, känner mig helt apatisk, ingen ork för nått kul alls. Känner mig ganska pissig faktiskt. Inte att man håller på att bli sjuk eller så utan bara allmänt trött och tradig. Tradig framför allt :-( .
Har inget kul att se fram emot mer än en mörk och trist höst, kanske jag är höst deprimerad ?
Tycker inte att jag gör nått skoj alls, ingenting för mig själv iallafall mer än att jobba, jobba och jobba.
Men sen å andra sidan....känner jag mig för trött för att ta itu med nått också.
Usch, vad gnällig jag är då.....

1 kommentar:

Maria sa...

Vi får samla oss till en trevlig kväll! Det kan väl pigga upp lite?
Kram
Maria

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...