HÄR ÄR JAG

Har helt kommit ifrån bloggandet känns det som eller har jag bara för mycket att göra kanske.
Har precis fikat med Cornelia och Hanna och har en liten paus till näste man kommer.
Bra då hinner jag ta tvätten, tömma disken för städa behöver jag inte göra , det fixade skinande rent idag.
Underbar känsla att komma upp från jobbet, känna den rena doften  och ha det rent omkring sig trots att man lämnade det mindre rent .
Duktiga grabbar får jag än en gång säga.
Idag är det min zumba dag men jag får nog ta och hoppa över det ikväll också ( lider ) . Det blir tredje veckan på rad som jag INTE kan gå och dansa. Väldigt, väldigt trist men jag vill nog inte utsätta min kropp och mitt hjärta för mer påfrestning än vad det redan har. Snyftar högt men så är det. Går ju inte att gå iväg någonstanns med denna jäkla hostan. Det är ju helt okej så länge man inte hostar MEN sen kommer attacken och man nästan kräks av slem, ööööörrrk!
Nåja, jag hostar mig ner i tvättstugan och tycker synd om mig själv :-(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...