I FEEL GOOD

Godmorgon, godmorgon får jag säga eftersom jag precis vaknat. Nja, varit vaken 20 minuter förstås. Jag mår tom braefter gårdagens party. Huvudet sitter där det sitter och inte en tillstymmelse till huvudvärk,skönt. Vi hade som sagt riktigt trevligt. Från Bara Vara till moustash till Helsing och sist HjertConnys. En riktig helkväll. Nu har Lasse kört småttisara till dansen och jag hoppar in i duschen. Cassie hade lagat kvällsmaten igår medan Lasse körde mig och Jessica ut till Lerberget och hon hade gjort en god pastasås och pasta som var klar när Lars kom hem. Fast det där med att duka och plocka undan var inget som ingått. Nä, nu kaffet och en dusch.




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...