KRYPER TILL KORSET

Okej hur känns det idag då efter min vitlöksbehandling. Konstigt nog så hostade jag ingenting på hela natten utan sov gott ända fram till 04.00. Då vaknade jag av att jag hade ont mellan tårna från vitlöken så jag fick plocka bort dom. Kort därpå började jag hosta som tusan igen. Inbillning? Hwo knows men hostade gjorde jag  iallafall ett litet tag därefter. Känns väl lite sådär nu på morgonen då jag inser att för att inte smitta vidare till mina kunder så bör jag så klart avboka dagen. Stressmoment nummer ett, var sjutton ska jag hitta nya tider någonstans. Banemig inte lätt i en redan full kalender. Sex kunder som jag helst ska hitta tid till nästa vecka och då hoppas jag att jag kan jobba imorgon annars blir det ytterligare 6 som ska ha tid. Att hitta 12 nya timmar på en full vecka är jävligt stressande. Börjar med att avboka dagens kunder och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...