REKLAM UTDELNING

Jösses vad svett man kan va då. Kom precis hem efter 2 timmars promenad och reklam utdelning på Eskilsminne.
Jag höll faktiskt på att ge upp efter bara 45 minuter, då kände jag riktigt hur  min häl skavde mot skon och för varje steg så gjorde det förbannat ont. Men envis som man är så försöker man koppla bort det och jag gick och gick och gick. Ganska kul att kolla in alla husen i området, folk bygger till höger och vänster och den ena villan är pråligare än den andra.
Men här är mina resultat :
Tid : 2,06
Steg : 10.719
Hastighet : 4.20 km/ h
Meter : 9752
Kaloriförbrukning : 420

Inte så pjåkigt för att trots allt halta fram och ha jävligt ont i hälen, kan ju säga att skoskavsblåsan inte är LITEN precis, aj!
Kan tilläga att jag tappat känseln i mina ljumskar också. Träningsvääääääääärk!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...