VILKET VACKERT VÄDER

Fick ju en smärre chock när jag skulle hämta Cornelia på skolan. Då hade jag ju varit nere i källaren hela förmiddagen och hade ingen aning om att det var SÅ varmt ute.
Pälsade på mig och gick ut och insåg snabbt att jag pälsat på mig på tok för mycket.
Härligt ! Vi behöver solen, synd bara att den kommer nu, den skulle ju varit här tidigare. I somras typ.
Tilde följde med Cornelia hem och dom är igång i pysselverkstan, ritar och målar.
Jag överväger om jag ska ta itu med mina papper, som vanligt har jag lyckats samla allt på hög igen och det hade ju varit skönt att bli av med en del till revisorn.
Eller ska jag ta det en annan dag????? Funderar lite till....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...