FEBRIG TJEJ

Redan igår hade Cassie feber , hon frös hela tiden. Ta tempen sa jag men hon ville inte först.
-Jag måste gå till skolan imorgon, vi har prov och jag måste lämna in mitt arbete om kräftan.
En stund senare - Usch, vad kallt här är.
Ta tempen .....
Japp då gjorde hon det äntligen och hon hade 38,5  i feber.
-Jag måste till skolan imorgon var det sista hon sa innan hon la sig, jag får ta panodil imorgon. ( eller hur !?)
NU har vi kollat febern igen och den är fortfarande 38,5 och hon har inget annat val än att stanna hemma från skolan.
Provet kan hon göra en annan gång och arbetet med kräftan likaså. Det får bli sängläge för henne idag och mest troligast även imorgon.
Krya på dig älskling!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...