GODMORNING

Vad underbart det var att se lite ljus ute när man vaknade, trots att man slog upp ögonen kl.07.10.
Lasse var redan uppe och Cornelia kom tassande strax efter.
När är det dansskola ? Det har Cornelia undrat nu ett tag och det är ju en hel timme till innan vi ska köra.
Lars ska iväg idag också på match och jag har en känsla av att jag glömt nått denna söndag men jag kan för mitt liv inte komma på vad det skulle vara.
Kanska jag kommer på det under dagen :-) eller så är det bara en fix ide som min hjärna fått för sig.
Vad händer idag då ?
Förutom dansen som jag ska köra till så blir det till att städa på jobbet och förbereda för tisdagens nya krafttag. Måndag ( imorgon ) blir det ju Köpenhamn med töserna och min mor så det är lika bra att ha det klart på jobb redan nu.
Om man skulle ta och hoppa i paltorna nu och försöka se ut som en människa igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...