LOPPISKLAR

Vaknade redan 07.30 av att Cornelia och Sofia låg och snackade. Ingen ide att ligga kvar i den varma sängen inte. Lasse skulle ändå upp också, han ska på kick off med jobbet hela dagen och skulle bli hämtad på morgonkvisten.
Jag började rota lite i hyllorna, fick tömt ut rejält med filmer som jag tar med på loppisen imorgon.
Plötsligt så har man sex lådor fullproppade med diverse grejor och jag undrar hur i hela friden vi ska få plats med allt :-)
Får börja stuva in i bilen framåt kvällen så den bara står redo imorgon så man kan köra iväg.
Jag har inga större förhoppningar på att bli av med grejorna men det ska bli en kul grej att göra ihop med Maria, tänk så många timmar vi har på att bara snacka strunt :-)
Får bli en runda till skoaffärer idag, Cassie behöver vinterskor/ stövlar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...