SLUT SOM ARTIST

Timmarna gick hur snabbt som helst på loppisen trots att det inte alls var mycket folk som var loppissugna.
Bakluckeloppisen drar fortfarande, men det var så kul så jag och Maria har redan bokat in oss på en ny helg i november. När platsen var betald hade man närmare 600 kr extra med sig hem. Helt okej för en litet befolkad dag. Nackdelen var att det var svin kallt i lokalen så det var tur att man hade lite filtar med sig i bilen. Suck, nu är jag helt slut som artist efter att ha kånkat på tunga lådor fram och tillbaka, in och ur bilen och in i garaget för förvaring tills nästa gång. Tvätten är startad, sängarna bäddade och jag får nog ta ett varv med dammsugaren också innan jag slänger mig i soffan. Helt slut som artist !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...