SOVMORGON

Vaknade först 8.50, gu vad skönt med sovmorgon. Lars är uppe och iväg, har match i Allerum.
Jag och Cornelia myser i pyjamasen  fortfarande, Cassie har inte stuckit ut huvudet från sitt rum än så jag antar att hon sover.
Idag ska vi köra ut till Väla eller Familia och hitta en overall till Cornelia.
Japp, hon älskar overaller och vill inte ha ett två delat vinterset.
- Det är mysigare och enklare med en overall brukar hon säga när jag ifrågasätter om det finns overaller i hennes storlek.
Jaja, det är väl bara till att undersöka saken annars får det bli jacka och termobyxor.
Jag tycker att det är helt overkligt att det är november nästa vecka och jag vet att jag inte är ensam om att tycka att detta året gått jäkligt fort. Hoppas det blir en ordentlig vinter med snö som blir liggande och inte en massa slask.
Vi har bestämt oss för att vi ska fira julen i stugan, där brukar det vara kallt och snö så det blir väl en del pulkaåkande förhoppningsvis.
Nu släpper vi julen och går vidare först och främst med denna dagen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...