DAGEN SOM FÖRSVANN

Oj, oj ,oj vart tog denna dagen vägen då ?
Plötsligt är de kväll och jag har ingen aning om vart alla timmar tagit vägen :-)
Trevliga ljuspunter var ju att det blev en liten fika paus med Kajsa och lite snack med Jessica nu på kvällningen. Annars har det gått i ett jämnt tempo och bara flutit på.
Känns som om man inte gör mycket annat än jobbar, man hinner ju inte med nått kul alls.
Vet inte när jag gjorde nått roligt sist och när helgen sen kommer så är man så jäkla trött så man inte orkar ta några initiativ ens då.
Jobbar fortfarande ifatt mig själv sen ryggskottet  då jag fick boka av all massage och förhoppningsvis är man snart  i rätt fas igen och har kommit ikapp kalendern.
Nu får jag banne mig inte bli sjuk eller skadad igen resten av detta året för det har jag varken tid eller råd med. Nä, det är bara till att jobba ikapp sig själv.
Därför är man helt slut i planeten och dör på soffan varje kväll för att ladda inför nästkommande dag.
Precis det ska jag snart göra medan Cornelia ligger i badet och skvalpar :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...